kalendārs
Pasākumos var notikt fotogrāfēšana vai filmēšana, fotogrāfijas var tikt izmantotas izglītības iestādes publicitātes pasākumiem.

13. - 19.10.
EPVS aktīvākie jaunieši dodas pieredzes apmaiņas braucienā uz Briseli.

17.10.
Radošās darbnīcas „Izzinošās spēles” 1.-4. klašu skolēniem.

17.10.
Izliekam I semestra starpvērtējumu.

18.10.
Rudens tirdziņš sākumskolā.

18.10.
Tematiskā diskotēka 6.-12. klašu skolēniem.

18.10.
Pedagoģiskās padomes sēde par skolēnu mācību sasniegumiem.

18.10.
Izsniedzam I semestra starpvērtējuma liecības.

24.10.
Pedagogu konference Ulbrokā par kompetenču projektu (reģistrācija ir noslēgusies)

21. - 25.10.
Skolēnu rudens brīvdienas.

25. - 27.10.
Skolā tiek uzņemta Skautu nometne (apm. 200 skolēni).

31.10.
Valsts svētku mēneša ieskaņas koncerts, folkloras un seno cīņu kopa „Vilkači”.

NOVEMBRIS: ⇅

DECEMBRIS: ⇅

visi pasākumi

Mācību ekskursija skolā ir mācību metode, kas saistīta ar noteiktu mācību programmas tēmas apgūšanu, kādas vietas apmeklēšanu izziņas vai mācību nolūkā, lai iepazītos, izzinātu, teoriju saistītu ar praksi. Ekskursijas attīsta skolēnu izziņas intereses, paplašina redzesloku, māca aplūkot parādības to savstarpējā sakarībā un mijiedarbībā.

Arī 11. klases skolēni 24. janvārī devās mācību ekskursijā uz Latvijas Banku, lai apmeklētu Zināšanu centru „Naudas pasaule”, kā arī ielūkotos Latvijas Nacionālajā mākslas muzejā.

11. klases skolēnu pārdomas par redzēto.

Laura Krupskaja: „„Naudas pasaulē” gida pavadībā uzzinājām par naudas vēsturi, eiro ieviešanu un izmantošanu. Centrs bija interaktīvs un interesants, tajā gribējās pavadīt krietni vairāk laika. Varējām izmēģināt, kā ir pacelt 5 kg, 10 un  20 kg zelta maisiņu, atpazīt eiro monētas, īstu banknoti no viltotas. Interesants bija stāstījums par preces pievienoto vērtību, kas ekspozīcijā uzskatāmi parādīts ar „ievārījuma burciņu”. Skatījāmies īsfilmu par to, kā notiek naudas aprite reālajā dzīvē. Bija arī dažādas interaktīvas spēles – eiro monētu un banknošu salikšana, iespēja pārbaudīt savas ekonomikas zināšanas un erudīciju, kā arī sevi apzeltīt. Pildījām darba lapas, kuras izsniedza skolotāja jau ekskursijas sākumā. Tas lika mums aktīvi līdzdarboties, meklēt atbildes uz jautājumiem, nevis būt tikai pasīviem vērotājiem un klausītājiem. Pēc „Naudas pasaules” apmeklējuma devāmies uz Latvijas Nacionālo muzeju, kur apskatījām izstādes un eksponātus. Katrs varējām atrast gleznu vai skulptūru, kas mums patika un ieinteresēja. Muzejs bija ļoti skaists. Vislielāko sajūsmu izraisīja izstādes muzeja kupolā, kuru veido baltas koka sijas. Kupolā bija izvietotas divas atšķirīgas Ievas Jurjānes izstādes – „Gals un sākums”, kā arī gleznas, kurās attēloti dabas motīvi un putni.”

Tince Mūrniece: „Ekspozīcija „Naudas pasaule” ir ļoti mūsdienīga, moderna un digitalizēta. Interesants bija gida viedoklis par Brexit. Mākslas muzejā biju pirmo reizi, un man tur ļoti patika. Vislielākais prieks bija aplūkot Madlienas mākslinieka Kārļa Hūna oriģinālās gleznas. Visvairāk patika Ievas Jurjānes augu un putnu gleznojumi Mākslas muzeja Kupolā.”

Emīls Smilškalns: „Pasākums bija jaunas un noderīgas informācijas bagāts. Uzzināju, kā Brexit varētu ietekmēt mūsu ekonomiku. Aizdomājos par to, ka mūsu pagasts tomēr ir bagāts ar saviem cilvēkiem un darbiem un arī labām attīstības iespējām. Mākslas muzejā vēroju patiesi skaistu mākslu. Bija arī darbi, par kuriem radās jautājums, ar ko tie ir tik slaveni. Tā bija jauka un interesanta diena kopā ar skolotāju un klasesbiedriem.”

Ligita Ridūze

stundu saraksts
informācija
sveicam!
Madlienas vidusskolas
Darbības mērķis: ⇅

Uzdevumi: ⇅

Prioritātes: ⇅

skolēniem
vecākiem
skolotājiem