Attālinātās mācīšanās atziņu konkurss “MĀCOS PATS!”
30.04.2021.


7. klases skolēni Letīcija Elizabete Ekkerte un Pēteris Smilškalns piedalījās attālinātās mācīšanās atziņu konkursā “MĀCOS PATS!”

Konkursa mērķis ir noskaidrot skolēnu viedokli par attālināto mācīšanos un apzināt šī mācību procesa grūtības un ieguvumus no pašu skolēnu redzējuma.

Fragmenti no skolēnu darbiem:

“… Putnu būri veidoju pirmo reizi. Man nedaudz piepalīdzēja brālis un tētis. Sākumā izstudēju literatūru, tad piemeklēju atbilstošus materiālus un darba process varēja sākties. Samērīju dēļus, tad ķēros pie zāģēšanas. Tas bija grūti, ļoti uztraucos. Patika skrūvēšana. Darīju to lēnām, lai nekas nenoietu greizi. Ļoti nopietns darbs bija pie cauruma izveides. Varu teikt, ka darba procesā biju patstāvīga, jutos brīvi un mācījos pati. Tas bija interesanti un darbs svaigā gaisā – izcili!

… Es līdz pat šai dienai esmu lepna par sevi un būri, kuru izveidoju … 🙂

Man patīk, ja attālinātajās mācībās es šādi sevi varu izglītot un pilnveidot. Man ļoti patika arī orientēšanās spēle seppo.io par Madlienas kultūrvidi, kā arī Ziemas orientēšanās spēle ar 11 kontrolpunktiem, kur atbildē bija vārds “Kraukšķītis.”

Tās ir ļoti aktīvas, izglītojošas un jautras aktivitātes un tās man ir vismīļākās, jo esmu svaigā gaisā un kustos! Tas ir interesants veids, kā uzzināt daudz jaunas lietas!….”

(Letīcija Elizabete Ekkerte)

“Pandēmija, slimība, neziņa, nošķiršana no klases, mācības mājās, caur ekrānu, grāmatām un burtnīcu. Tas viss nebija paredzams, viss kļuva tik nesaprotams. Pasaule ir apturēta uz pauzes, bet mēs – izstumti ārpus komforta zonas. Bet tas dod citas iespējas, varu mācīties tik ilgi, cik man nepieciešams, lai izpildītu darbus, nav jāievēro 40 min stunda un starpbrīdis. Savu laiku es varu plānot pats. Ar draugiem un klasesbiedriem sazinos virtuāli, kur varam pārrunāt sev svarīgās lietas

Ne viss man izdodas pašam, daudz palīdz mamma, paskaidro, norāda, kur meklēt informāciju, kā darīt labāk. Man ir paveicies, jo mamma ir skolotāja un arī viņa strādā attālināti. Protams, ka tagad es varu izmantot IT kad gribu, katru sīkumu varu ierakstīt googlē un informāciju atrast.

Bet tomēr skolā bija labāk, jo skolotāja pienāca, paskaidroja, uzmundrināja, sapurināja, kad bija vajadzīgs. Varēju satikt draugus, doties uz mākslas skolu un nodarboties ar savu hobiju.

Dzīvē ir notikušas pārmaiņas un es nezinu, kas mainīsies pēc pandēmijas, bet tas viss, ko šobrīd iemācos un piedzīvoju, būs svarīgs nākotnes dzīvei. Es gribu vasaru un gribu atkal iet uz skolu.”

(Pēteris Smilškalns)

PALDIES Letīcijai Elizabetei un Pēterim par ieguldīto darbu!

Paldies skolēnu vecākiem!

Rakstu sagatavoja 7. klases audzinātāja Ligita Ridūze

Madlienas vidusskolas

Darbības mērķis
Uzdevumi
Prioritātes

Skolas metodiskā darba prioritāte – Pedagogu sadarbība mācību procesā kompetenču pieejā balstīta mācību saturakvalitatīvai realizācijai

Skolas audzināšanas darba prioritāte – Veselīga dzīvesveida nozīmes aktualizācija mācību un audzināšanas darbā

Skolas saimnieciskā un administratīvā darba prioritātes – Atsevišķu izglītības iestādes telpu remonts, saskaņā ar izstrādāto Rīcības plānu un iestādes budžeta iespējām

Perspektīvā plānošana tuvākajam (2019.- 2021.) un tālākajam attīstības periodam ( 2020. -2027.)