Ekskursija uz zinātkāres centru “ZINOO” Cēsīs
09.02.2020.

7. februārī 2. klases skolēni devās ekskursijā uz zinātkāres centru “ZINOO” Cēsīs. Piedalījās nodarbībā, kuras laikā, sadarbojoties ar grupas biedriem, būvēja augstceltnes un, simulējot zemestrīces sākšanos,pārbaudīja to izturību.

Vēlāk katram skolēnam bija iespēja atrast sev visinteresantākās nodarbes un vienlaikus gūt jaunas zināšanas. Bērni centrā pavadīja trīs stundas un garlaicīgi nekļuva nevienu brīdi, jo viņi paši izmēģināja dažādas tehnoloģijas un pārbaudīja dabas likumus:izbaudīja gravitāciju šūpolēs,redzēja skaņu, veidoja zobratu pārnesumus, redzēja zibeni, izveidoja elektrību,drosmīgākie izmēģināja līdzsvara kāpnes un vēl daudz ko citu.

Vislielāko interesi radīja “Kosmosa istaba”, jo bija iespēja iejusties kosmonauta tēlā un doties simulācijas lidojumā.

Pastaigājot pa zinātnes centra telpām, varējām iegūt interesantu informāciju:

• Rītos pieaudzis cilvēks ir par 2 cm garāks nekā vakarā, pavadot dienu uz kājām cilvēka augums var sarukt pat par 3 cm.

• Cilvēka galvas mati pilnībā nomainās 4 gadu laikā, bet bārdas mati 20 gadu laikā.

• Cilvēkam ir mazāk muskuļu kā tauriņa kāpuram.

• Dziedāšana padara tevi priecīgu un pagarina dzīves ilgumu.

ZINOO apmeklējums bija alternatīva mācību diena zinātnes un inovāciju attīstības jomā Latvijā saistībā ar “Latvijas skolas somu”.

Ekskursijas nobeigumā devāmies pastaigā pa Cēsu pils parku, apskatījām ievērojamāko un vislabāk saglabāto viduslaiku pili Latvijā.

2. klases audzinātāja Marina Dišereite

Madlienas vidusskolas

Darbības mērķis
Uzdevumi
Prioritātes

Skolas metodiskā darba prioritāte – Pedagogu sadarbība mācību procesā kompetenču pieejā balstīta mācību saturakvalitatīvai realizācijai

Skolas audzināšanas darba prioritāte – Veselīga dzīvesveida nozīmes aktualizācija mācību un audzināšanas darbā

Skolas saimnieciskā un administratīvā darba prioritātes – Atsevišķu izglītības iestādes telpu remonts, saskaņā ar izstrādāto Rīcības plānu un iestādes budžeta iespējām

Perspektīvā plānošana tuvākajam (2019.- 2021.) un tālākajam attīstības periodam ( 2020. -2027.)