Gada skolotājs 2019
05.11.2019.


1. novembrī Ogrē norisinājās novada Gada balvas “Skolotājs 2019” pasniegšanas ceremonija, kurā piedalījās arī Madlienas vidusskolas pedagogi. Svētku pasākumā tika sumināti apbalvošanai pieteiktie pedagogi un šī titula ieguvēji. Nominācijā “Par inovācijām izglītības procesā vispārējās pamatizglītības un vidējās izglītības iestādēs” šogad tika izvirzīti 11 skolotāji no 10 Ogres novada izglītības iestādēm, tajā skaitā no Madlienas vidusskolas matemātikas un informātikas skolotāja, 6. klases audzinātāja Ligita Ridūze.

Skolotājas viena no raksturīgākajām īpašībām ir rosināt jauniešus iesaistīties un līdzdarboties dažādās mērķtiecīgās aktivitātēs. Viņa ir radījusi interesi skolēnos iesaistīties globāla rakstura problēmu saskatīšanā. Pateicoties skolotājai Ridūzei un aktīvai jauniešu grupai, skolai ir iegūts Eiropas Savienības Vēstnieku skolas statuss, diskutēts par globalizāciju, jauniešu vietu un lomu Eiropā, divus mācību gadus organizēts skolēnu brauciens uz Eiropas Parlamentu.

Pēc skolotājas iniciatīvas jaunieši ir izmēģinājuši spēkus matemātikas konkursos “Meridiāns” un “Ķengurs” un piedalīsies arī šogad. Sadarbībā ar arhitektūras studentiem skolēniem ir bijusi iespēja pašiem līdzdarboties un redzēt matemātikas praktisko pielietojumu projektā “Skolnieks. Pētnieks. Pilsētnieks.” Audzināmās klases saliedēšanai, kopā darbošanās un līderības prasmju izkopšanai skolotāja 6. klasi ir iesaistījusi konkursā “Mans mazais pārgājiens”, projekta “Mammadaba. Izzini mežu” izglītojošās aktivitātēs.

Paldies skolotājai par aizrautīgo darbu skolēnu labā un veiksmi turpmākajās aktivitātēs!

Madlienas vidusskolas

Darbības mērķis
Uzdevumi
Prioritātes

Skolas metodiskā darba prioritāte – Pedagogu sadarbība mācību procesā kompetenču pieejā balstīta mācību saturakvalitatīvai realizācijai

Skolas audzināšanas darba prioritāte – Veselīga dzīvesveida nozīmes aktualizācija mācību un audzināšanas darbā

Skolas saimnieciskā un administratīvā darba prioritātes – Atsevišķu izglītības iestādes telpu remonts, saskaņā ar izstrādāto Rīcības plānu un iestādes budžeta iespējām

Perspektīvā plānošana tuvākajam (2019.- 2021.) un tālākajam attīstības periodam ( 2020. -2027.)