Mācīties darot
25.05.2021.


Katra lieta, katrs darbs, katra situācija mums tiek dota, lai mācītos kaut ko jaunu. Mācības attālināti mums ir likušas mainīt, apgūt jaunas mācību metodes, pielāgot dažādu ārpusklases pasākumu formas, lai šo laiku padarītu kaut nedaudz saistošāku un interesantāku.

2. klases skolēni ir gan čakli mācījušies, gan bijuši ļoti aktīvi konkursu dalībnieki. Visa gada garumā bērni katru mēnesi piedalījušies Latviešu valodas aģentūras konkursos. Ieguvums ir gan papildinātās zināšanas latviešu valodā, gan 5 brīnišķīgas galda spēles, kuras noteikti tiks spēlētas jau klātienē.

Prieks, ka dažādas iestādes bija aicinājušas skolēnu radoši darboties. Viena no tām ir Ogres Centrālā bibliotēka, kuras 3 konkursos piedalījās arī otrklasnieki, iegūstot atzinības un saldo balvu.
Maijs iesākās Eiropas Savienības zīmē. Piedalījāmies radošajā konkursā „Redzi, uzzini, izproti!” Prieks bija par saņemtajiem saldajiem pārsteigumiem no „ES mājas”. Ar lielu sparu veicām arī Eiropas eksāmenu.

Mums ļoti patīk darboties brīvā dabā. Otro reizi šajā mācību gadā piedalījāmies starptautiskās kustības „Outdoor Classroom Day” aktivitātēs, organizējot āra klases dienu, kurā izzinājām un pētījām savu apkārtni, tajā augošos kokus. Veicām pētījumu par krāsām dabā.

Mācību gada izskaņā iepazināmies ar bērnu tiesībām un to aizstāvjiem, piedaloties Latvijas Republikas Tiesībsarga biroja organizētajā zīmējumu konkursā.

Esam turpinājuši arī jau pagājušajā gadā iesākto darbu projektā „Mamma daba”, kurā cītīgi visa gada garumā tika pētīti koki, veikti meistardarbi no koka un kartona, organizētas āra nodarbības.

Milzīgs paldies vecākiem par atbalstu un neizmērojamu pacietību!

2. klases audzinātāja Signe Kušnire

Madlienas vidusskolas

Darbības mērķis
Uzdevumi
Prioritātes

Skolas metodiskā darba prioritāte – Pedagogu sadarbība mācību procesā kompetenču pieejā balstīta mācību saturakvalitatīvai realizācijai

Skolas audzināšanas darba prioritāte – Veselīga dzīvesveida nozīmes aktualizācija mācību un audzināšanas darbā

Skolas saimnieciskā un administratīvā darba prioritātes – Atsevišķu izglītības iestādes telpu remonts, saskaņā ar izstrādāto Rīcības plānu un iestādes budžeta iespējām

Perspektīvā plānošana tuvākajam (2019.- 2021.) un tālākajam attīstības periodam ( 2020. -2027.)