Mobilā orientēšanās spēle
08.11.2020.

Attālinātās mācīšanās procesā arvien vairāk skolēniem laiks jāpavada pie ekrāna – dators, planšete, viedtālrunis utt. Tāpēc reizi nedēļā saviem jauniešiem piedāvāju „klātienes ZOOM,” tas nozīmē, ka dodamies dabā, ievērojot visus drošības noteikumus. Laika apstākļi ne vienmēr mūs lutina, taču tagad jau zinām, ka „nav sliktu laika apstākļu, bet ir nepiemērots apģērbs.” Pirmajā āra nodarbībā mācījāmies leņķus, to veidus un īpašības, apmeklējām Madlienas kultūrvides objektus. 2020. gada 6. novembrī 7. klases skolēniem devu iespēju piedalīties mobilajā orientēšanās spēlē par tēmu: „Koku stādījumi – Madlienas kultūrvēstures liecinieki.” Spēles mērķis – iepazīt un izpētīt Madlienas pagasta bērzu un ozolu birzis, kā arī ozolu un liepu alejas no kultūrvēsturiskā viedokļa. Spēlē bija 13 dažāda tipa uzdevumi – radošie, savietošanas, tukšo lauciņu aizpildīšanas, kā arī pareizās atbildes izvēles uzdevumi.

Orientēšanās spēli sagatavoju aplikācijā seppo.io, ar kuru laipni dalījās tās izstrādātāji no Somijas Esa Rätu un viņa komanda. Tā ir fantastiska iespēja praksē izmantot Erasmus+ kursos gūto Somijas pieredzi mācību procesa organizēšanā.

7. klases audzinātāja: Ligita Ridūze

Madlienas vidusskolas

Darbības mērķis
Uzdevumi
Prioritātes

Skolas metodiskā darba prioritāte – Pedagogu sadarbība mācību procesā kompetenču pieejā balstīta mācību saturakvalitatīvai realizācijai

Skolas audzināšanas darba prioritāte – Veselīga dzīvesveida nozīmes aktualizācija mācību un audzināšanas darbā

Skolas saimnieciskā un administratīvā darba prioritātes – Atsevišķu izglītības iestādes telpu remonts, saskaņā ar izstrādāto Rīcības plānu un iestādes budžeta iespējām

Perspektīvā plānošana tuvākajam (2019.- 2021.) un tālākajam attīstības periodam ( 2020. -2027.)