kalendārs
12.12.-16.12.
Izstāde „Ziemassvētku dekors”, „Labo darbu nedēļa”.

19.12.
izliekam līdz plkst.16.00. pirmā semestra vērtējumus.

20.12.
plkst.14.30.Pedagoģiskās padomes sēde par semestra skolēnu mācību sasniegumiem.

21.12.
plkst.14.00 Sekmēs veiksmīgāko skolēnu un viņu vecāku pieņemšana pie skolas direktora skolas Aktu zālē.
- 17.00. Ziemassvētku eglīte skolas skolēniem.
- 19.00. Diskotēka.

22.12.2016.-04.01.2017.
skolēnu Ziemas brīvdienas.

par skolu

10.oktobris ir pasludināta kā Starptautiskā Putras diena. Šajā nedēļā un dienā arī Latvijā pirmskolas izglītības iestādēs un skolās norisinājās dažādi pasākumi saistībā ar šo dienu – projekti, konkursi, sacensības. Arī Madlienas pirmklasniekiem Rīgas Dzirnavnieks dāvināja ātri pagatavojamo putras paciņu un bukletu – GRAUDĀ IR SPĒKS. Mēs iepazināmies ar profesora Grauda padomiem kā graudaugu produkti var uzlabot sasniegumus mācībās, darbos un sportā. 24.oktobri sākām ar brokastīm skolas ēdnīcā, proti, bērni paši sev pagatavoja biezputru. Ar ēšanu bija kā bija, jo puse no klases bērniem putru neēda. Sarunās ar bērniem noskaidroju, ka tikai 9 bērniem mājās vāra biezputras, un viņi labprāt tās ēd, 6 bērniem putras negaršo, taču 10 bērni varbūt ēstu, ja viņiem piedāvātu. Domāju, ka ļoti daudziem būtu jāpārdomā sava ēdienkarte, iekļaujot tajā veselīgus produktus. Lūk, daži padomi arī citiem no profesora Grauda rokasgrāmatas – dienā ēd četras līdz piecas maltītes. Tas būs veselīgi! Neaizstāj ēdienreizes ar našķiem!

Graudaugi ir svarīgākā produktu grupa. Uzturā aptuveni pusei no produktiem ir jābūt no graudaugiem. Ēd dažādus graudaugu produktus – putras, pilngraudu maizi un rupjmaizi, griķus, rīsus, makaronus un citus. – Ēd katru dienu arī augļus un dārzeņus.

  • Izdzer vismaz divas glāzes piena vai kefīra dienā.
  • Iekļauj maltītēs zirņus, pupas, zivis vai liesu gaļu. Ēd zivis vismaz divas reizes nedēļā.
  • Samazini uzturā pārlieku sāļus vai saldus produktus. Atceries, ka šokolāde, krāsainās konfektes, cepumi, čipsi un citai neveselīgi našķi nevar aizstāt pilnvērtīgu ēdienreizi un tie var kaitēt tavai veselībai.
  • Dzer daudz ūdens. Zini, ka limonādes un citi saldināti dzērieni nevar aizstāt ūdeni.
  • Sporto! Protams, vienkārši jau ir runāt, bet, ja atceries, ka to visu ir vērts darīt savas veselības labā, tad sāc jau šodien! Mūsu dzīvē nav nekā dārgāka un svarīgāka par veselību, jo ja ar to viss ir kārtībā, spēsim arī visu pārējo.

Profesora Grauda rokasgrāmatā ielūkojās 1.klases audzinātāja Vita Volkopa


stundu saraksts
informācija
skolēniem
aktuāli
vecākiem
skolotājiem
sveicam!
Madlienas vidusskolas
Darbības mērķis: ⇅

Uzdevumi: ⇅

Prioritātes: ⇅

rakstu arhīvs


Madlienas vidusskola,
“Skola”,
Madlienas pagasts,
Ogres novads, LV-5045
e-pasts: madlienasvidusskola@ogresnovads.lv

Mājas lapas izstrāde: Raimonds Vērpējs, uzturēšana: Rasma Vērpēja