Eiropas Parlamenta vēstnieku skola

23. septembrī Madlienas vidusskolas skolēni pie Brīvības pieminekļa Rīgā piedalījās pasākumā par parlamentārās demokrātijas spēku Latvijā un Eiropā. Pasākums bija veltīts Eiropas parlamenta Vēstnieku skolu pārstāvjiem, kuri kopā ar valsts augstāķajām amatpersonām atklāja EP Vēstnieku skolu programmas piekto darbības gadu.

2020. gada 20. februārī 11. klases skolēni – Eiropas Parlamenta Vēstnieku skolas pārstāvji-piedalās projekta „Eiropas pēdas Latvijā” organizētajā izlaušanās spēlē „Valsts. Balsts. Salds.”

2020. gada 11. martā skolā viesojās LU profesore Žaneta Ozoliņa, lai runātu ar jauniešiem par sabiedrībā aktuāliem iekšpolitikas un ārpolitikas jautājumiem.

22. novembrī Madlienas vidusskolā tikšanās ar vēstnieci Inesi Balodi.

2019. gada no 13. līdz 18. oktobrim Madlienas vidusskolas skolēni apmeklē Eiropas Parlamentu Briselē (Beļģija) un piedalās jauniešu seminārā „Eiropas nākotne. Kā tikt galā ar jauno pasauli?”

Madlienas vidusskolas

Darbības mērķis
I. Iestādes darbības mērķis, pamatvirziens un uzdevumi

1. Iestādes darbības mērķis ir veidot izglītības vidi, organizēt un īstenot mācību un audzināšanas procesu, lai nodrošinātu valsts izglītojamo audzināšanas vadlīnijās, valsts pamatizglītības standartā un valsts vispārējās vidējās izglītības standartā noteikto mērķu sasniegšanu.

Turpināt lasīt
Misija
Nodrošināt mūsdienu prasībām un izglītības attīstības tendencēm atbilstošu, kvalitatīvu mācību procesu skolēna personības un pratības izaugsmei.
Vīzija
Uz savstarpēju uzticēšanos balstīta sadarbība starp pedagogiem, skolēniem un vecākiem kvalitatīvas izglītības iegūšanai un nacionālās pašapziņas stiprināšanai.
Vērtības
• Cilvēks
• Dziļas un noturīgas tradīcijas
• Savstarpēja cieņa
• Droša fiziskā un emocionālā vide
• Taisnīgums un atbildība
Pamatskolas absolvents
• Mācīties un pilnveidoties gribošs jaunietis
• Ar atbildību izturas pret sev uzticēto darbu, kritiski izvērtē situācijas, arī stresa un laika trūkuma apstākļos
• Pārliecināts un ieinteresēts
• Ar zināšanās balstītu viedokli par sabiedrībā notiekošajiem procesiem
• Ir savas dzimtās vietas patriots un ģimenes vērtību turpinātājs
Vidusskolas absolvents
• Pilnībā gatavs iesaistīties darba tirgū
• Izlēmīgs un drošs par iegūtajām zināšanām
• Personība ar augstu pašapziņu
• Radošs darītājs
• Emocionāli inteliģents un analītiski domājošs Viedoklis apkopots un formulēts pamatojoties uz pedagogu grupu darbā izteikto viedokli, skolas padomes vecāku pausto redzējumu un skolēnu parlamenta pārstāvju skatījumu.
Mācību darba prioritātes
Pedagogu sadarbība mācību procesā kompetenču pieejā balstīta mācību satura kvalitatīvai realizācijai.
Audzināšanas darba prioritātes
Atbalsts mācību un audzināšanas darbā ikvienam izglītojamajam, veicinot aktīvas un līdzatbildīgas personības attīstību, ņemot vērā izglītojamā individuālās spējas un intereses. Prioritātes apspriestas un saskaņotas metodiskajās komisijās